forum.png

209 keer bekeken

aggi en team

• woensdag 30 december 2015 @ 18:33
    reactie op (#4) omadini1930

Neeeeeeee, Dini.
    Gewoon volhouden hoor.
    komend jaar gaat het misschien wel beterder.

• woensdag 30 december 2015 @ 15:21
    reactie op (#3) Gertrudschwarte

ja ik heb  de kaarten  gehad echt bedankt maar ik schaam me dat de kaarten die ik heb gesneden enkele  nog verstuur wel laat maar  ik zit echt helemaal aan de grond kan echt niets  licht aan mee zelfs de kerstzegels zijn niet gebruikt weet het echt niet meer  ben lui of ik weet het niet echt besluiteloos  hoop dat het komend jaar beter word  anders zal ik ermee moeten kappen en van binnen wil ik het niet heb het moeilijk  jammer maar jullie zijn super  !!!!!!

25p3ggk.jpg

• woensdag 30 december 2015 @ 10:20
    reactie op (#2) Bingo01

Goedemorgen Dini,
    Je moet blij zijn dat je 2015 goed bent doorgekomen.
    En dat 2016 wat beterder gaat worden voor jou en Tenor.
    Ik hoop dat je een hele fijne jaarwisseling gaat hebben, Dini.

Ps, heb je nog een kerstkaartje van mij ontvangen?

• dinsdag 29 december 2015 @ 18:56
    reactie op (#1) omadini1930

Hoi Oma Dini , ik hoop dat je mijn kaart  gekregen heb voor jou en Toon?? ook ik wens jullie een heel fijn en gezond 2016 toe . liefs van uit Zeeland van Leo en Anita

Gewijzigd op 2015-12-29 18:59:18
    handtekeningafbeelding
  • dinsdag 29 december 2015 @ 13:45

ja het is bijna 2016 maar ik wil iedereen ja iedereen van het cluppie bedanken voor de kaarten en de steun van het afgelopen jaar ik begrijp echt niet hoe ik dit jaar door gekomen ben maar ik hoop echt op een beter 2016 voor mezelf en iedereen en dat ik wat meer achter de p.c. ga en  op mijn plekkie met kaarten er liggen  echt waar afgewerkte kerstkaarten en de postzegels erbij maar waar is mijn kracht gebleven ik weet het niet  dames tot 2016 en poeh hoop echt op een gezellig  2016  liefs en nogmaals bedankt voor het afgelopen jaar voor de steun die ik gehad heb  liefs oma dini

25p3ggk.jpg